WAR?

Dikirim 18 Mac 2014 oleh Mat Zam
Kategori: Uncategorized

Dan.. bila AMERIKA mula jengukkk… Something wrongggggg… bersedialah Iran! Bersedialah!! 

Advertisements

GAME DAH ABIS

Dikirim 18 Mac 2014 oleh Mat Zam
Kategori: Uncategorized

GAME OVER! sambil tersenyeh lebaq TUN……  Nak Restart? 

DON NAZRI A SAID:

Dikirim 18 Mac 2014 oleh Mat Zam
Kategori: Uncategorized

Kalau tak mati budak2 tuuu… takdak la problemmmm gua… adoiiiii… Mana Pistol? LU LANGSI LU MATI!

Kata Anuar!

Dikirim 18 Mac 2014 oleh Mat Zam
Kategori: Uncategorized

Aku dah bosan Aku dah bosannnnnnnnNNNNN…. 

MH370~~~ yg mnghangitkan ~~~ 

Kak Midah oh Kak Midah!

Dikirim 23 September 2012 oleh Mat Zam
Kategori: Uncategorized

Lawa jugak Tuan Khalid samad pakai baju tu.. Boleh simpan dalam frame buat kenangan. hehe
Allah tu macamana agak2? Sebab sy dok tengah pikiaq macamana rupa Tuhan dalam surga nanti. Adoila… sama jugak macam Allah bertempat… ~~ kuikuikui

SISTEM TERANCANG TM

Dikirim 23 September 2012 oleh Mat Zam
Kategori: ISU SEMASA

Lompat si katak lompat, lompat la tinggi2. PRU13 dah dekat, nak bagi kat cina negeri mana lagini?

Sedih dan Gembira Bulan Purnama

Dikirim 23 September 2012 oleh Mat Zam
Kategori: ISU LAMA

Terheran2 dgn satu fahaman yg kata Nabi tu mamat2 kg macam kita jugak masa dia muda. Gulp! adaka?

Berkata apa yang ada di minda ibarat mencurahkan sesuatu yg akan meragut nyawa kita. berfikirlah sebelum berbicara. Diam itu hikmah jika ianya akan menjadikan kita gunjingan para manusia yang juga durjana, ceewah!